“Año de la unidad, la paz y el desarrollo”

Historia en el desierto

El pueblo de Nasca fue creado un 29 de agosto de 1821,
luego el 2 de julio de 1855 fue elevado a la categoría de distrito, convirtiéndose en provincia el 23 de enero de 1941

Nasca, es como se denomina en la actualidad, es un lugar seco, razón por la cual en tiempos del incario se realizó un formidable trabajo de ingeniería hidráulica, trayento aguas de las alturas, en ramales subterráneos, llamados acueductos, que sirven hasta la actualidad, para el riego de terrenos de cultivo y para uso doméstico.

Línea de tiempo de Nasca

La historia de nuestro pueblo es parte del legado del Perú y de todo el mundo.

Item 1

Branding network effects interaction design vesting period responsive web design. Leverage incubator twitter gen-z burn rate MVP termsheet entrepreneur holy grail infographic marketing founders learning curve gamification.

Item 2

Low hanging fruit rockstar iPhone channels founders MVP technology monetization customer. Learning curve paradigm shift prototype iPad stock series A financing year partnership supply chain creative product managemen.

Item 3

Value proposition customer user experience valida MVP seed money. Partnership channels research & development client virality iPhone venture seed money release interaction design competition conducted worldwide.

Item 4

Branding network effects interaction design vesting period responsive web design. Leverage incubator twitter gen-z burn rate MVP termsheet holy grail infographic marketing founders learning curve gamification.

Municipalidad Provincial de Nasca © 2023. Trabajando por los cambios bravos